Základní zásady pohybu:
- Ve hře CS:GO se může hráč měnit svou rychlost tak, že si změní svou zbraň z těžší (puška) na lehčí (pistole, nůž), a tak svou rychlost pohybu zvýšit.
- Ve hře si nejde lehat ani se plazit. Kromě běhu si může hráč pouze kleknout, nebo shiftem přepnout na chůzi, a tak své kroky výrazně ztišit.
- Pohyb ovlivňuje přesnost střelby i házení granátů. Při střelbě se vždy vyplatí se nehýbat. (Lepší hráči střílejí po dávkách a mezi střelbou dělají úkroky. Avšak vždy, když vystřelí, jsou v podstatě nehybní - tutoriál ve videu níže).
- Pokud jsme zasaženi nepřátelskou střelbou, způsobí to velké zpomalení našeho pohybu (tagging).
Základní zásady střelby:
- Ve hře CS:GO si nelze zaměřovat kromě zbraní s přimontovanou optikou.
- Klekáním se nezlepší přesnost zbraní, zmenšuje to však rozptyl jejich kulek a reset přesnosti (to, za jak dlouho po výstřelu lze znovu vystřelit se stejně přesným výsledkem).
- Při střelbě z jakékoliv zbraně je pouze první vystřelená kulka zcela přesná, následující cca 3 kulky uspokojivě přesné a pak je zbraň ovládána zpětným rázem a kulky střílí výše a výše (spray pattern). Vyplatí se tedy střílet po dávkách, nebo se naučit zbraň stahovat dolu podle jejího spray patternu.
- Každá zbraň má jiné vlastnosti a jinou přesnost a jiný spray pattern.
- Návod jak ovládnout spray pattern zbraní najdete zde:
- Ve hře CS:GO je aim (schopnost přesně zamířit) důležitější než v jakékoliv jiné FPS hře.
- Hráči si předmiřují na místa, kde očekávají nepřítele a snaží se je zasáhnout do hlavy, kde způsobí nejvyšší poškození.
- Jak se správně naučit předmiřovat najdete ve videu níže a nejčastější pozice hráčů na mapě v článku ZDE.
- Pokud nemáme koupenou vestu a jsme zasaženi nepřátelskou střelbou, rozhodí nám to mušku a zpomalí pohyb.
- Skákání nám nepomůže zlepšit naší šanci někoho zasáhnout, spíše nám to rozhodí míření.
Diskuze
Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit senebo
Zaregistrovat nový účet